Tasfamily Merhaba 1 aylık bebeğim sürekli kaka yapıyor az az genelde bazen çok yapıyor. Ama çiş yapmıyor pek sanki neden acaba
Esenburhan123 Tasfamily yeni doğanlarda 8 9 kaka normal çisinide bezin takmadan önce sarı göstere var orası mavi ise çiş yapmıştır oradan anlarsınız çiş yapması gerek doyarsa çiş yapar