Tasfamily Merhaba 1 aylık bebeğim sürekli kaka yapıyor az az genelde bazen çok yapıyor. Ama çiş yapmıyor pek sanki neden acaba
Buketsu06 Ilk zamanlar oyle oluyor gazla beraber azcikta olsa gonderirler normal diye biliyorum yine de doktorunuza danişın