İyi geceler mi desem ne desem bilemedim 🤗 Eylül’ün ikinci haftası işbaşı yapmam lazım o zaman oğlum Allah nasip ederse 5.ayına girmiş olacak ve benim sorum NE ZAMAN SÜT SAĞMAYA BAŞLAMALIYIM🙄şimdiye kadar 3 poşet oldu ama erken mi başladım yoksa geç mi kaldık bilemedim sadece akşam 11 gibi sağabiliyorum ama iki göğsümden çıkan süt oranı 50 55 cc değişiyor😒düşünüyorum oğlum uyanıkken saat başı emiyor ben işe başlayınca en az günlük 300 cc ye ihtiyacım olacak bu durumda geç kaldım sanırım 😞😞😞nolur çalışan annişler ne zaman süt sağmaya başladınız işe başlamadan ne kadar önce😒