gurbet_gelini12 İki doz aşı oldum 1 sene önce ama kalbimde bazen çarpıntı var yanı anlık bişey sankı nefesım kesılıyor kalp krızı geçırıyorum benim gibi olan var mı bir yerde okudum aşı sonrası kalp rahatsızlığı başlıyormuş kalp rıtmini bozuyormuş 🥺🥺🥺
fadikada gurbet_gelini12 psikolojik olabilir mi acaba canım 🥰 kimini hiç etkilemiyor kimine yan etki yapıyor ama bazılarıda psikolojik olarak çok etkileniyor
11Hilal11 gurbet_gelini12 ben 1 doz olmuştum bende de aynisi oldu 2 gun de gecti ama sukur su an bir seyim yok
Balkupum2505 gurbet_gelini12 bende de ayni sikayet var malesef daha önce hic sorunum olmamisti ne zaman aşı oldum carpinti basladi aniden ok gibi saplaniyo sanki ve nefesimi kesiyo
fadikada gurbet_gelini12 çok rahatsız ediyorsa acile git istersen canım ama böyle yan etki yapan çok duydum geçmiş olsun 🙏