DeryaDerin betulergl sürekli zıbın deişirseniz bi sorun olmaz terleyip soğumasın hava değişimi illaki olur ama 3 4 aylıkken gitmek daha iyi dönemeler emeklemeler yürümeler başlayınca ilk etapta tatil zor umarım düzenli uyuyan bi bebiştir 🥰
meryemm_demir Bizim 40ımız çıksın 2 hafta sonra Çanakkaleye memlekete gidicez inşallah hiçbişey olmaz korkma 😊