Dun kizim 18 aylik aşısı oldu aksama kadar normaldi aksam biraz ateslenir gibi oldu calpol verdim uyuttum gecede 3 kere kontrol ettim atesi olmadi sabah 6 da atesi firladi 39.2 ye cikti hemen ilik dusa soktum calpol verdim ve acile gittik bir igne ve surup verdiler birde kan aldilar kanda ufak bi enfeksiyon varmis augmentin verdiler eve geldik uyudu 1.5 saat kalkti enerjisi yerinde mutluydu annemle kardesim geldi o sira onlarda oynadi etti sonra 3de uyudu tekrar ateside yoktu sonra babannesi ve amcasi geldi onlar gelince saat 4 de uyandi emdi basladi huysuzlanmaya kimseyi gozu gormedi ki amca dayi hastasidir kizim aglama krizi ofke nobeti bildiginiz bana zarar verdi kendine zarar verdi bacagini filan cizdi ilgisini dagitamadik 15 dk surdu en son bende agladm artik hemen acile gittik yani artik korktuk gittigimizde susmustu ama hala cok huysuzdu dr a girdik cocuk dr u cagirdilar gelen dr da direk universite hast cocuk acile goturun dedi cok sasrdim anlamadm yani neyse goturduk hemen ordaki dr da baya ilgilendi takip etti anlattim aglarken kendini kasti yani kendi hirsina engel olamadi gibi 4 ay oncede ufak bi ofke daha yasamisti dr gelisimi iyi goxukuyor suan sakin dedi yuruyor konusmaya calisiyor etrafa cok ilgili merakli hareketli bi cocuk normal zamandada hareketli ama mutlu bi bebek herseye aglamaz filan yani diyecegim o ki bu zamanlarda boyle seyler yasayan varmi dr bana icin rahatlasin bi noroloji dr na gotur dedi ben bi sorun gormuyorm ama dedi yani 2 yas sendromu bu olabilir mi bugun 5 kisiyi hasat etti en uyuttum iceri geldim burnum kaniyordu stresten uzuntuden bitim 😔