aysenururas009 17 günlük bebeğim sütüm az geldiği için doymuyor Aptamil kullanıyorum ama kullandığımdan belli bebek kakasını yapamıyor yada başka nedenden dolayı mama önerileriniz nelerdir ?
Esraslvn aysenururas009 benimde aynı sorun vardı hipp kullandık kakasını yapiordu. Doktor önerisiyle kullandım ben sorun yasamadim
Meloakar Benimde öyleydi doktor önerisiyle Aptamil conformil aldık onu kullanıyoruz kakasını yapıyor artık