677687 hiç dert etmeyin bu çok normal. Bebeğiniz bu zamana kadar sütünüzden başka bir şey yemedi, içmedi. Bazı bebeklerin ek goda sürecine uyum sağlaması daha yavaş olabiliyor. Onlara zaman verin. Zira 1 yaşına kadar temel besin kaynağı anne sütü ya da formül mamalardır. Bu konuda kendinizi rahatlatmak ve süreç hakkında daha iyi bilgi edinebilmek adına “BLW Bebek Liderliğinde Beslenme” kitabını okuyabilirsiniz. Yalnız olmadığınızı görecek ve aydınlanacaksınız. Sevgiler 🌸