Bebeğim 8 aylık ve emziriyorum. Mama kullanmıyorum. Doğumdan üç ay sonra ilk adetimi gördüm. Her ay aynı gün olmasa da yaklaşık beş altı gün gecikmeli olarak adet oluyorum. Geçen ay 15 inde olmuştum. Bu ay hala olmadım. Emzirirken bu şekilde adet düzensizlikleri olması normal mi?