İyi akşamlar arkadaşlar 36+5 te doğan bir bebeğim var doğum anında kalbi bir anda durdu ve doğunca hemen yoğun bakıma alındı 22 gün orada kaldı ve doğdu gece ilk 3 gün Uyutularak hipoterm tedavisi oldu beyni ileride zarar görmesin diye şimdi bebeğim 8 ay 19 günlük Bu aya gelipte hala dönmeyen bebek var mı acaba benim bebeğim yüz üstü durmaktan nefret eder o pozisyon aldığımda sürekli ağlar ben her gün o şekilde koyuyorum kısa süre sonra geri
Çeviriyorum kendin sürekli dönmesi gerekiyor fakat dönmüyor bu durum çok üzüyor beni nöroloji takipçiyiz fizyoterapist ve gelişim testleri doktorlarında takipli ve hiç bir sorun görünmüyor herşeyi normal ama dönmemesi beni çok üzüyor kusura bakmayın biraz uzun oldu ama yorumlarınıza ve cevaplarınıza gerçekten ihtiyacım var