AIyakusunannesi bizde şuan covitiz bebeğim 9 haftalık oda covid :( biz önce sonra eşim oldu yaptığım şey bol meyve yemek vitamin çok önemli ve bebeğime zaten veriyodum ama şuan dahada önemli günlük Multivitamin şurubu veriyorum özellikle vitamin D önemli. Bebeğimin fazla belirtisi olmadı ateşi çıkmadı ama burnu tıkandı ve hapşırması var. Bazen hiç uyumadığı oldu ağladı hastaneye götürdüm ama bebek iyi dediler. Ateş çıkarsa, nefes alması zorlanırsa hastaneye gitmeniz gerekirmiş.. ama siz içinizi rahatlatmak için doktorla konuşun yinede bilgi alın. Kendinizde iyi beslenin😊 inşAllah sizde bizde canuk atlatırız🤲🏻😍