Merhaba anneler oglum tam üç aylık herşey yolunda çok şükür keyfi yerinde kilosu önde hareketleri çok ileri derecede hatta güzel emer sadece anne sütü alıyor tecrübelerinizi ihtiyacım var kafama takılıyor 2 ayından sonra bi düzeni oldu dakkası dakkasına şaşmıyor gece uykusu 12 de başlar nerde olursak olalım sabah 5 gibi emer sabah 8 de kalkar bazen onda emer bi saat sonra geri uyur gün boyu böyle bi saat uyanık sonra hep uyur bi saat durur sonra uyur uykusu gelince aglar bende uyuturum gün içinde sürekli uyuyor uyanıkken çok hareketli sesli takip eder herşeyi normal ama uykusu bana çok geliyor zaten kontrole gidicez ama sizede sormak istedim 3 aylık bebegi olanlar düzeniniz nasıl acaba, 🤔