SeninAnnenBirMelektiYavrm 🖐🏼😄 benim dogdugumdan beri kendimi bildim bileli kasık fitigim vardi . Agrisinida bilirim durduk yere şişer içeri elimle katmayida . Neyse deidk artik açik kasik fitigi ameliyati olalim ilkinde kucuktum ameliyat ne bilmedigimden randevu zamaninda siramizin gelmesini beklerken korktugumdan ciktik gittik ikincisinde Gene doktorun odasindan ciktik zaten yarim saat suruyordu ameliyat ogune randevu aldik telefonda arastirma yaparken 3 girisli kesik atmadan yapilan bir ameliyat gordum doktora sordum bole bisi var ama tekrarlamasi olasiligin icjnde acik ameliyat daha iyidir dedi ama bu domtor ameliyat çesitlerini bana onceden soylemediginden guvensiz geldi ve ogun gene ciktim gittim 😂 gel zaman git zaman evlendim korkum vardi birliktelik sirasinda bisi olurmu diye denemeden bilemeyiz di denedim hec bisi olmuyordu sadece aklimda dogurcagim zaman hamilelikde ve o masada ikinirken bende bir sorun olurmuydu sadece bunun korkusuna 2 seneye yakin spor yaptim belden asag kasiklari hangi hareketler kuvvetlendiriyorsa yaptim . Bu arada yaptikdan sonra arada agri olurdu ama çikan birsey hic olmadi dedim kuvvetlendirdim heralde gecti . sonra hamile kaldim ve cok doktora sordum hepside ayni cevabi verdi bu ne ki dogum sirasinda bile kasik fitigi yada gobek fitigi o anda atan çikan bile olabilir eeee dedim onlara napiyorsunuz dogurdukdan sonra o anda fitik ameliyatida yapio kapatiyoruz hic endiseniz olmasin dediler girdim doguma hakkatende hic birsey olmadi dogurudm ciktkm hala da fitikdan cok sukur eser yok . Demem o ki iyiki o 2 sene kendi kendime o sporlari yapmisim . Sizede gecmis olsun 💐☺️