Ezgi_12 ben kızım 9 aylıkken gece emzirmeyi kestim, gece 1 kere uyanıyordu. 12-13 aylıkken bi meme sapıklığı başladı gece önce 1 sonra 2-3-4 uyanmaya başladı. 17 aylıkken komple kestim memeden. Şu an 3,5 yaşında hala daha gece uyanıyor🥲 öncesinde senepsiz uyanıyordu. Şimdi çişi geliyor uyanıyor, susuyor uyanıyor, bida çişi geliyor… ya da rüya görüyor her gece en az 2 kere uyanıyor😞 hep de kendi odasında yattı ama olmayınca olmuyor sanırım.
Küçük kızımda da doğduğundan beri uyanmadıkça uyandırmadım, hep yatağında yatırdım. 5 aylıktan beri gece uyanmıyor. Biraz çocukla da alakalı. Ama kendi odasında daha rahat uyuyabilir alışırsa.