AylinAtlas16 ped falan kullanıyorsanız bırakın plastik içerikli şeyler nemli tutuyor özellikle havalar da sıcak
Yani biraz sabredince bitiyor gerçekten ben de bir ay öyleydim yüzüm gülüyordu ama vücudum bazen bitik halde oluyordu
Sonra bir anda bitiyor rahatlıyorsunuz. Eskisi gibi oluyor hemen