Hayır gelmez benm oğlumda da ateş olmadı bildiğim kadarıyla zateb şimdiki aşılar da ateş olmuyor sadece 2.ay aşısından belli bir süre sonra aşı yeri kızardı ve sürekli sulanıyordu en son korktum doktora görürdğm bunun normal olduğunu ve aşının tam tuttuğunu söylemişti yani kızarır sulanırsa korkmana gerek yok