gul1998 Hanımlar 16 aylık oğlum emdikten sonda parke yada fayansın üstüne gidip orada yatıyor ve uyuyor sizce neden böyle yapıyor bir bilgisi olan var mı
aselliyam23 gul1998 benim bebemde aynı kuzum sanırım sıcaklardan bebisler sıcakları hiç sevmezler benimkide yatağından gider nerde çıplak beton var oraya kafasıni koyar yatar 😂
Nur8190 Benim küçük oğlum da öyle yaz kış fark etmez nerde soğuk parke abuk sabuk yer var oraya yatar uyur hiç bi sıkıntısı var diye düşünmedim değişik bi çocuk zaten muhtemelen Buda ona has bişey😂
aselliyam23 Nur8190 haha yok kız bütün bebeklerin ortak ilgisi bence onlar nasıl mutluysa öyle yaşıyorlar iyi olsunlar da aman tek dert o olsun🥰