Gizemcaglar01 Anneler 2-3 aylıkken gaz sorunu bitmişti şimdi tekrar belirdi ek gıdaya geçişte acaba bütün bebişşerde oluyor mu bu durum
zan2021 Gizemcaglar01 evet normal ek gıdalara mutlaka 1-2 damla zeytinyağ koyunuz veya kimyon eklenebilecek bir yemekse kimyon. Ekstra ben agulin kullandım hep bitkisel bebeğimi hep rahatlattı