İlk 1 ay aptamil kullandık bebeğimi gazdan mahvetti şimdi 2 aydır sma kullanıyoruz ilk haftalar kabızlık yaptı şimdi düzeldi. Sma kullandığımdan beri gazdan katıla katıla ağlayan bebekten eser yok çok şükür. Çok memnunuz. Bu mamalar bebekten bebeğe değişiyor sanırım beni gazdan kurtaran mama kimine çok gaz yapmış