Hemsire25 İnşallah 🥰 Oda şaşkın şuan onunla ilgilenebilecek biri varsa daha iyi olur tabi ben etkilenmesin diye gizli emzirdim 2 gün hastanedeydim kolay oldu ama 1 gün evde wmzrebildim gizli sonra yakalandım tabi fazla tepki vermedi. Sevmek istemesi normal ama oda bi bebel sonuçta severken canını yakmasına müsade etmeyim derken aradaki dengeyi kurmak alışma sürecinde biraz zor. Ama ilk 5 6 ay nerdeyse daha kolay emin olun. 🙈 O zamana kadar özellikle uyku düzeni oluşturmanız lazım ben onda da zorlandım açıkçası başlarda