Arkadaşlar merhaba kızım 6 aylık ama inanılmaz hareketli asla dur durak bilmiyor ki zaten 6 aylık bebeğim durdan anlamasını da beklemiyorum. Memlekete geldik bayram dolayısıyla bebeğimi her gören şımardığı için böyle diyor. Emekliyor tutunup ayağa kalkıyor herkeste seviyor sevdiği için etrafına sürekli gülen bıraktığım yerde asla durmayan bir bebek kucağımdan inmiyor diye yakındığım bebeğim şimdide kucakta asla durmuyor sürekli bir şeyleri karıştırıp dağıtma derdinde ben bu durumdan asla şikayetçi değilim keza zevk alıyorum. Ama memlekette gören herkes bu nasıl çocuk bir saniye yerinde durmuyor sürekli hareket halinde şımarık olmuş iyice diyorlar hatta birinde bu çocuğun IQ sunu ölçtür bence bir sıkıntı var diyen bile oldu. Ha söylediğinde cevabını verdim geçtim ama iyice aklıma takıldı bebeğimde gerçekten bir sıkıntı mı var? Yarın için doktora randevu bile aldım o kadar demoralize ettiler ki anlatamam. Doğu da yaşıyoruz orda sadece ben ve babasını görüyordu burada bir sürü kuzeni dayısı teyzesi ananesi dedesiyle oynuyor sürekli hoplayıp zıplıyor ve çok mutlu olduğunu düşündüğümden dolayı önemsemiyordum ama bugün parkta hiç tanımayan teyze bile böyle söyleyince korktum açıkçası sizce bebeğimde gerçekten bir problem olabilir mi????