Benim kızda 13 aylıkx. Yürümeye okadar hevesliki herkes erken yürücek dedi ve 8. Aydan itibaren destekli yürüyor. Çokta güzel basıyor. Bu arada emeklemedi , sıralamadı ve tay tay da durmadı hala. Şuan 13 aylık be hala destekli yürüyor. Oladar aceleciki anlatamam. Yürümeden once koşmaya çalışıyor ve bu sebepten yürüyemiyor. Dengede sorun yaşıyor. Bende cok merak editorum ne zaman yürücek diye.
Bu arada yürüteçe koydınuz mu,? Ben koymadım aöa keşke koysaydım en azından günde yarım saat şimdiye 30 kere yürürdü. Biz yürüme arkadaşı aldık onuda kullanamıyor i. Anca oyun oynuyor. Ah ah akşam akşam içlendim yine