Eslinapapatya Arkadaşlar 6 7 gün arayla regl oluyorum 15 gün falan sürüyor 2 ay 25 gün önce doğum yaptım normal mi bu durum
eymenzeynep Eslinapapatya belki normaldir bilmiyorum ama hiç böyle bir durum yaşamadım 2 doğum yaptım. Doktorla görüştünüz mü
Alimel Eslinapapatya bende böyleyim hiç başıma gelmedi diğer bebeğimde doktora sordum emzirdiğiniz için olabilir ama 10 günü geçerse muayeneye gel dedi beklemedeyim bende ama benim 3,4 gün sürüyor 😒
Eslinapapatya eymenzeynep bugün gideceğim doktora belki normaldir diye düşündüm bende eşim illa doktora gidelim dedi
Eslinapapatya Alimel benim 15 gün falan net sürüyor yani leke falanda değil üstelik bildiğiniz kanama
Hanifemusa Sezaryen yaptıysanız bi çok doktor normal kabul ediyor Bende 2 sezaryen yaptım. 3 buçuk ay olana kadar haftada bir 15 gün yda hergun Bi şekilde leke yada kanama oldu. Şuan iyiyim çok şükür . Aşırı ise doktora başvurun tabi ki.