YigtnAnnesi Ne memede uyuyor ne ayakta sallamasini anlıyor doğduğundan beri öyle hep ağlama hep ağlama bilmiyorum ne yapacam yorulunca uyuyor gazını cikariyorum herşey yapıyorum altına yaptiriyorum mememde uyumuyor ne yapacam ben akıl fikir verin lütfen 😰
YigtnAnnesi YigtnAnnesi gaz damlası , herşey aldım hiçbiri işe yaramıyor herhalde gazın btmesini bekleyeceğim 1 yaşına kadar …
Alka YigtnAnnesi Benimkide doğduğundan beri öyle canım. Uyutma zamanı gelince stres yapıyorum resmen. Zorla uyutuyorum . O da sabaha kadar 10 kere uyaniyordur . Çok yoruldum ..
Athnvn YigtnAnnesi bebeğinizle iletişiminiz nasıl hiç şarkı ya da ninni söylediniz mi bugüne kadar ? Benim bebeğim de 5 ay 13 günlük atak döneminde bu aralar ağlama krizlerine giriyor bir de ben işe başladım bu ay onun da etkisi var gündüz bakan ablamı zorluyor gece bizi. Ben hep şarkı söylerdim ninni söylerdim hamileyken başlamıştım. Ağladığında omzuma alıp sırtına pış pış yaparak kulağına kısık sesle ninni söylüyorum sakinleşiyor hemen sonra uyuyor. Ninni olur sakin hafif sakinleştirici müzik olur deneyebilirsiniz ama sürekli uyku vakitlerinde yapın ki uyku saati olduğunu bilsin. Gündüz uykularında ablam benim söylediğim ninniyi açıp dinletiyor uyuyacağında öyle uyutuyor. İnş faydası olur 🙏🏼
Marjinal_Anne2 YigtnAnnesi pış pış sesi açıp odayı loş ışık yapsanız 🙏🏻 Ya da beyaz gürültü sesi de rahatlatır
Perilice20 Canım duş aldırdın mi, Karnı tok mu emin misin, ya da gündüz uyku düzeni nasıl bunlar önemli. Benim oğlan genelde 2-3 saate bir yarım saat uyur gunduzleri. Akşam da ne zaman uykusu gelir gözlerini ovalar kulağını cekistirirse o zaman yatiriyorum
YigtnAnnesi Perilice20 sütüm var kuzum vallaha kilosuda iyi duş aldırmadım o kadra yoruoruki bünyem oğlumda hiç yaşamadım böyle hicbireyden anlamıyor uyumuyor 😔😔😔
YigtnAnnesi Athnvn anne karnındaki ses açıyorum uyutmaya calisiyorum oğlumda böyle birşey yaşamadım gerçekten uyku 0 😰😰Neler yapıyorum neler gerçekten
Perilice20 YigtnAnnesi bence uyku rutini yap acil şekilde. Her gün akşamüzeri yürüyüşe çıkın, gelince dua aldır, emzir gaz damlasını ver müzik aç hep aynı ninniyle uyut
YigtnAnnesi Marjinal_Anne2 yaaaa hepsini yaptım müzikle uyuturuyorum zaten anne karnındaki ses ile bacı
Edanurkkeless YigtnAnnesi canım merhaba benimki de suan 5 ay 21 günlük suan atak dönemindeyiz o yüzden olabilir.Benim kızım da hep çok huysuz ama bu ara daha bir arttı gün içinde sürekli ağlıyor uykusundan ağlayarak uyanıyor hep çok huysuz kucak istiyor ben ataktan olduğunu düşünüyorum ve atağın bitmesine daha 14 gün var 😭
Serra_Annesi Benim kızım da 4 aylık bu aralar zorla uyuyor sanırım atak döneminde hiç bir şey istemiyor öyle olunca ne emmek istiyor ne başka bir şey. Böyle yaptığı zaman biz eşimle pikenin arasında sallıyoruz sakinleşene kadar iyice mayışınca da ayağıma alıp sallıyorum sakinleştirici de bi müzik açıyorum uyuyor deneyin bi
YigtnAnnesi Serra_Annesi vallaha yapmadığınız birşey kalmadı oğlumda hiç böyle birşey yaşamadım yinede çok sağol bacim
Edanurkkeless YigtnAnnesi Allah yardımcmız olsun 4.ay atağını atlattıysak bu da geçer elbet o daha fenaydı 😂