Merhaba arkadaşlar, daha öncede birkaç kez post açmıştım bebeğimde 4. Ayından beri meme reddi var, zaten kilo alımı az olduğu için mama+meme gidiyorduk sonra emmeyi komple bıraktı bende sürekli sağarak verdim çok sütüm olmasa da hep artırıcı tarifler filan içtim 6.5 aylık olduk ve artık sütüm resmen damla damla geliyor yinede sağıp damlada olsa mamasına katıyorum. Sorun şu ki göğüslerim o kadar acıyor ki aynı ilk başlarda süt dolu olduğunda ağrı olur ya o şekilde bir ağrı sanki doluymuş gibi ama sağınca damladan öteye gidemiyorum. Nedendir sizce? Hala umudum var belki reddi aşarız da yeniden emer diye böyle ağrılar olunca da hepten umutlanıyorum yine sütüm çok çok gelse oda güzelce emse diye 😔