ElisaAryamom Yeni Doğum yaptım , doğumum normal oldu ama bebek zorlandığı için alttan kesmek zorunda kaldılar .. bi çok dikişim oldu. Acaba 2.doğumda yapılan dikişler benim için sorun yaratır mı ? 🙄
Cmremm Benim görümcen onların doğumda açıldığını söyledi. Benim doğumumda çok zordu hem iç hem dış bi sürü dikişim oldu. Doktor sağolsun🤦🏻♀️ Geçen sene temmuda doğum yaptım ben şimdi tam anlamıyla iyileşti dikişlerim ama soğuk felan olduğunda sızlama hissediyorum hala
Cmremm Benim görümcen onların doğumda açıldığını söyledi. Benim doğumumda çok zordu hem iç hem dış bi sürü dikişim oldu. Doktor sağolsun🤦🏻♀️ Geçen sene temmuda doğum yaptım ben şimdi tam anlamıyla iyileşti dikişlerim ama soğuk felan olduğunda sızlama hissediyorum hala