Canannk Melegimmmmm 1.aydan itibaren ben kesmeye başladım eldiven takmayıda bıraktım havalar sıcak bide rahat hareket etsin diye takmıyorum artık
Mcnkarsel Melegimmmmm ben 2.haftasında kestim. İlk keserken insan korkuyo sonra alışıyosun bende öyle oldu en azından
Dem Melegimmmmm bebeği rahatsız edecek uzunluğa erisince hemen kestim..çünkü hiç eldiven takmadım ben 🌺
guldennnn Melegimmmmm kırkı çıkınca kesmiştim ama havalar soğuktu eldiven takıyordum. Şimdi olsa hemen keser eldiven de takmazdım
Ebruozkrnfl 20 günlüktü kestim İzmir sıcağı malum çok rahatsız olmasın istedim eldiven kullanmakta istemedim emzirirken elimi tutması göğsüme dokunması bana güç veriyordu 🥹🤭
Annebusra25 Melegimmmmm ben hastaneden evimize çıkar çıkmaz kesmiştim ince zar şeklindeydi ahh aklıma getirdiniz 🤩