Öncelikle Rabbim tez zamanda şifa versin. Bizde atlattık birkaç gün önce. Babamız pozitifti, 2 aylık bebeğimin ateşi çıktı 38 dereceye kadar calpol kısa süreli çözüm oldu doktora götürdüğümde dolven(yarım çay kaşığı) ve paronax fitil(dolvenden sonra ateş düşmez çok yükselirse yarısını kullanmam için) verdi. İki saate bir normal duş suyu sıcaklığından daha ılık suyla yıkadım toparladı çok şükür 🙏🏻 Siz de duş aldırıp dolvene devam edin derim çok yeni atlatan bir anne olarak.