Sudee96 öncelikle merhaba kesinlikle tek doktora bağlı kalmayın özel hastanede 3 cihaza girdim hepsinde de corpus callozum kısalığı çıktı bu alanda sadece bu alan üzerine araştırma yapan doktorlar var bizde özel muayenesine gittik orda normal olduğu ortaya çıktı isterseniz araştırın gidin sizde bir de bunun 22. Haftada tamamlandığı söyleniyo ama 24. Haftaya kadar sürüyo. Ayrıca corpus callozum olmaması demek tamamen olabilecek şeyleri illa yaşayacak diye bişey yok hiç olmayıp normal devam eden biçok çocuk biliyorum siz sakin olun sakin kalın zor biliyorum bende yaşadım ve neler hissedeceğinizi anlayabiliyorum.. son olarak eskiden bizde detaylı ultrason yoktu bu nedenle bilemiyoruz belkide bizde ya da çoğu insanda corpus callozum yok ya da belki de kısa ama şükür normaliz doktor bide bunu söylemişti bize.. inşallah sağlıkla sağsalim kucağınıza alırsınız ve herşey normal güzel bi şekilde ilerler..