oglumuz01 Sağ bugün emzirmiştim 2 saat içinde yine emzirdim sağ taraftan yağlı tarafı içsin diye. İçip kafayı geri çekiyor. Sanırım boşalttı memeyi. Sola geçtim uzunca emdi birikmişti orda. Doymuyor mu ki yada süt mü az