Zeytinnn-gozzz1 Myrose benimki de 13 aylık ve dediğiniz şekilde küçük küçük ısırmaya başlıyordu. O an çok canım yansa da asla tepki vermedim. Çünkü tepki, daha çok yapmasını sağlayacaktı.dikkatini dağıtmaya, şarkı söylemeye falan başlıyorum hemen.
Myrose Zeytinnn-gozzz1 benim göğüs uçlarım çok hassas doğumdan 2 gün sonra bile baya yara olmuştu. Tepki vermeden duramıyordum malesef ama burda yazılanları uyguluyorum dün ve bugün çok daha iyi hatta bugün hiç ısırmadı 😍☺️