efeninannesi06_ 300 tl ye attılar yazılımı Samsung galaxy A13 telefon aldı kız kardeşim parayla yazılım atmışlar.
Sumeyraas efeninannesi06_ hayır atılmaz. Yurtdışı kayıtlı telefon ise imei çakmışlardır ama vatan bilgisayar böyle birşey yapmaz normalde
limonkolonyasi efeninannesi06_ anneme 1 ay önce vodafoneden aldık bu telefonun aynısı öyle birsey yapılmadı ki 0 telefona gerek de yok ayrıca yurt dışı değilse tabii
efeninannesi06_ Sedaalya evet maalesef atmışlar hem de 300 tl ye kıza da demişler ki uzun ömürlü olsun diye