Zynpslh0 Kızlar oğlum 3 ay 17 günlük 1 haftaya yakındır çok çok fazla salyası akıyor eline ne alırsa hemen ağzına götürüyor ve huysuzluğu çok acaba diş çıkarıyor olabilir mi Bebeği böyle oluo diş çıkaran var mı
Mevaaaam Zynpslh0 benım kızımda öyle ıdı salyaları akıyordu ama 7 ayında cıktı dişlerı bence herkes öyle bi dönem yaşıyor damakları belkı olusuyordur diyw düşündüm
Pol34 Zynpslh0 hemen hemen her bebekte oluyor bu durum. Hem diş yerleri kaşınıyor hem de ellerini artık keşfettiği için oral dönemleri yavaştan başlıyor
LadyNiss @Zynpslh0 biz de 3 ay 15 günlüğüz aynı durumlar bizde de var.. çok salyası akıyor ve aşırı huysuz. Biberonla mama takviyesi yaparken biberonu dişlerine doğru götürüyor sanki kaşınıyor gibi.. ama erken mi bilemedim 🙄
Nur3961 Benim oğlum da 3 ayliktan beridir aynı belirtileri gösteriyor şuan 4 buçuk aylık damakta düzleşme var diş çıkarması yakın dedi annem bilemiyorum
Bluesmommy Bizde bu belirtiler 2. Ayında başladı hatta sağlık ocağı doktoru jel yazayım dedi ama 5 aylık olduk hala patlamadı. Her geçen gün de artıyor huysuzluk salya ve kaşınma. İki gündür hafif ateşi var galiba sonunda patlayacak.
Heyecandorukta Zynpslh0 salya bizim de 3 aylik baslamisti ilk disini 5 aylik cikardi. Salyanin erken baslamasi normal.
GamzeY Bluesmommy yok korkmayın o derece çeneleri güçlü değil kırılsın .. ama isterseniz plastik şeffaf mama kaşığıyla da bakabilirsiniz ☺️
DevrimciAnne Zynpslh0 oral dönemde annesi ve artık tükürük bezleri de asıl işlevini görüyor tabi dişte olabilir ama bizim durum aynı 2,5 aylıktı başladı