Sevvedaa evet memnunum. Camasir suyu dokebiliyorum, yag sökücü sıkabiliyorum ne bileyim cifleyebiliyorum. Cilasi atti bilmem ne derdi yok. Market posetlerimi tezgaha koyabiliyorum. Ben yine direk sicak yemeği tezgaha koymam ama insan arada bir tezgahını camasir suyuyla falan temizlemek istiyor. Bu ahsapta mumkun değil. Ayrıca ahsap tezgah islak asla kalmamalı. Onunde su falan birikti hemen kurulamalisiniz. Bir sorun olmasa bile de alti ayda bir cilalamalisiniz cila yapinca 24 saat kullanmak yok. Ustu tamamen bos durmalı su asla degmemeli falan filan. Bunu da uzun sure kullanabilmek adina yapiyorsunuz tezgahin bakimi bu şekilde yani