Guzelanne34 hangi şehirdesiniz önceden memlekete her gidişimde kurutuyorduk, armut, elma, şeftali, erik, kayısı, dut… bunlar aklıma gelenler. Dutu seriyorduk temiz beze, kayısıyı yarıp çekirdeğini alıp , diğerlerini de dilimleyip kurutuyoruz. Annem halen gittiğinde 15 günden fazla kalırsa kurutur kışın da yiyoruz çayın yanında