Kahve_kokusu Ablam tup bebek olmustu hatta dua istemistim burdan Allah razı olsun dua etmistiniz. Tup bebek sureci negatif sonuclandi ondan sonraki ay hamile kalmış ama dıs gebelik ve sag tüpunde . Degeri 11000 kusuratlı . Rahiminin ici temiz oldugu icin kurtaj olmadı ve igne vurdular bugun 4 5 gun den sonra sokmesi lazimmis yoksa ameliyat olacak.persembe kontrolu var. En ufak agrida sancida hemen gel demis doktor. Basina boyle birsey gelen varmı. Birsey olur diye cok korkuyorum 😔. Ameliyat olursa nasıl bir surec izleniyor. Basindan gecen varsa anlatabilirmi?
Barlas_mom Kahve_kokusu Değeri baya yğkselmiş neden gözetim altında değil ki ? Hayati riski oluyor ya iç kanama geçirirse tüpünü de alırlar 🤦🏻♀️ Allah yardımcısı olsun çok önemli bir şey bu.
fadikada Kahve_kokusu geçmiş olsun canım . Gözetim altında olsa iyi olur çünkü dış gebelik biraz sıkıntılı iç kanama riski oluyor tüpler alınabiliyor. Herşeyden önemlisi hayati risk taşıyor
Atalar Kahve_kokusu ben oldum benim de değerim yüksekti ameliyata alindim sol tupum alındı, kapalı ameliyat oldum. Psikolojik olarak etkilendim tabiki ama süreç çok kolaydi aslında fazla ağrım olmadi ameliyata kolay geçti korkmayin. Tek tupum kalinca da çok korkmustum ancak çok şükür şuan 5 aylik bir oglum var :) Zamanı gelince her şey yerli yerine oturuyor
Kahve_kokusu fadikada doktorumuz yatis istememis . Bende gittigi doktorda tedavi olmustum. Kurtaj istememis cunku rahminin ici temizmis. Eger igneyle dusmesse mecbur ameliyat olacak ama rabbim insallah ameliyatlık bir durum koymaz
Atalar Atalar bu arada beni de gozetim altina almadilar cuma günü tam teshis konuldu pazartesi ameliyata alindim ileri derece oldugum icin doktorum ilacli tedaviyi uygun gormedi sadece agrin olursa hemen iletişime geç demisti
Kahve_kokusu Atalar cok teşekkür ederim. Rabbim evladinizi saglikli sihatli buyutmek nasip etsin. Kusura bakmazsaniz degeriniz kactı
Atalar Kahve_kokusu estagfurullah sizi yaniltmak istemiyorum hatırlamıyorum tam olarak çünkü ama 10binin uzerindeydi diye hatırlıyorum
Tugce1634 O igneden ben de oldum ama benim deger en fazla 300 lerde olmustu,igne olma sebebim de degerimin bir turlu dusmeyisi,tam 36 gün kanamam olmuştu.ama iğneden sonra düzeliyor,sifirlaniyor deger merak etmeyin.ameliyat olmaz bence.gecmis olsun🙏