Nrokc Sizde neler var, neler yok 💁🏼♀️ Bizde baba, dede, mama, aba var alkış yarım yamalak 😁 Sürünme ve yuvarlanma profesyonelce ama emekleme asla yok 🤦🏼♀️ Diş yok 😁
Gamzemcd0138 Nrokc bizde anne var baba dede yok alkış yapıyorduk artık yapmıyor ce eee var bol bol çığlık atma var hemde ne çığlık sürünme olağan üstü geri menavrası süper yerdeyken kendi oturuyor bu aralar 2 3 ileri emekliyor 2 dişten selam olsun keşke azcıkda konuşsa
SeninAnnenBirMelektiYavrm Nrokc tam 9 aylık. Tutunarak yürüyor tutunmadan 5 10 sn ayakta duruyor emekleyerek girmediği delik kalmıyor kaçtımı yakalayamıyorum 😄 altta 2 diş var. Mama meme anne baba dede nene ayda ( ablasının adı ayça) diyor. Bugün bi kaç biseyler daha dedi değişik olarak ama neydi hatırlayamadım. Alkış yapiyordu bir kaç gündür yapmıyor. Yüzümü perdeyle kapatıyor birden açıp cee yapıyor. Aklıma gelenler bunlar
Zesa17 Nrokc bizde koşar gibi emekliyoruz sıralıyoruz bazen ellerini bırakıyor 😄 alkış yapıyoruz 5 tane dişimiz var 🥰 anniii diyor bazen baba değilde bobo diyor 😅
Yldz4747 Nrokc bi dişimiz var bugün ilk adımını attı. Baba anne aba Ada(kendi adı) dede merdiven çıkma alkış bay bay(yarım yamalak) Hatırladıklarım bunlar
Dnzezgikose Biz 9 ay 14 günlüğüz koşar gibi emekliyor ilk bulduğu yerde ayağa kalkıp sıralıyor. 7 tane dişi var baba, gel ve garip kelimeler 😂😂 sar makarayı çalınca sarmaya çalışıyor bir de çak yapmayı öğrendi 🥳🥳
Gamzemcd0138 Dnzezgikose ay ne bulsa ağza atıyor ayak parmağı çorap ayakkabısı ne bulsa özellikle saçlarımdan çekip çenemi ağzına alıyor o en büyük tutkusu 😂😂
Dnzezgikose Gamzemcd0138 kız onu benimki de yapıyo ısırıp duruyo acıtıyor bir de 😂 ağzında bi şey olsun ne olduğu önemli değil vileda kovasına da ayrı bi takıntısı var 😂
Gamzemcd0138 Dnzezgikose elektrik süpürgesi hem korkuyor hem kablosuna hortumuna bayılıyor bi çalıştırıyorum korkuyor sonra geliyor tutuyor ısırıyor kablosunu beni tutuyor ama sadece bağırıyor deli gibi aaaa die kelime yok zora geldin mi anne birde ım ım var başka kelime yok
Gamzemcd0138 Nrokc hele yemek konusunda tam katıya geçemedik böyle omletler yok pankekler ay bakıyorum nasıl yediriyorlar bizimkisine katı gelse kusuyor gibi yapıyor
Nrokc Gamzemcd0138 bizimki de tembel sanırım, her çocuk kendine özgü diyerek kendimi sakinleştiriyorum 😁
Gamzemcd0138 Nrokc bizim garip oğlum anne babasından başka birşey görmüyor bende biraz yere bırakıyorum kendi kendine oynasın arada bende oynatıyorum şarkılar falan havada uçuşuyor ama tek olmanında bir dezavantajı var dişimizin yeri bile yoktu 3 haftada 2 tane çıkarttı
Elfelf475 Nrokc 9 ay 6 günlük ☺️ Alkış, gel ve bay bay canı isterse yapıyor Şimdi ıslak mendil kutusunda aç kapa falan öğretiyorum açmayı öğrendi kapatma henüz yok 😅 ıslak mendil cıkarıyor keske kapatmayı hemen öğrense 🤣 Ayından beri anne diyor, bir aydır da alkış ( algii), gel (gee), kalk (gagg ) diyor kuzenleriyle büyüyor o yüzden erken konuşacak diye düşünüyoruz 😬 Emekleme 0 ama sürünerek hedefe ulaşma 100 🤣
Elfelf475 Nrokc yalnız diş çok zormuş geceden beri ateş nöbetindeyim ilk defa bu kadar zorladı 🥲 6. Dişi geliyor hepsini 3,5 haftada çıkardı
Elfelf475 Gamzemcd0138 biz de şaşkınız ilk üst iki dişi çıktı doktor ben ilk defa gördüm böyle bir şey diyor 😅