Merhaba anneler. Bebeğim doğduğundan beri beni doğru düzgün emmedi. Mama ve meme gittik. En son 4.ayda memeyi tamamen bıraktı. Asla almadı. Şuan 8.ayına girdi. Bikaç gündür sürekli yalıyor yüzümü burnumu ağzına değdiriyor. Bende alır mı diye meme verdim. Aldı memeyi ama çekmedi. Sizce tekrar emmeye başlar mı? Böyle bir durum yaşayan var mı? Bu arada sütüm kesilmedi. Takviyelerle artırıcam tekrar