AlyaMeva1008 Kadifemsii bende 3 kutu var ama hiç veremedim iiyi gelmezse diye. Nasl acaba gelişimi faln iyi oluyor mu doyuyor mu
Ysmn11-11 2cocukannesi__ valla ben öyle yoğun almıyorum bebeğim severek içiyor mama gelsin yeter modunda arkadaşım gaz ve kabız yapmadığı için onu önerdi memnunum şimdilik zaten anne sütü ağırlık verdiğim için mama da işimizi görüyor
Ysmn11-11 2cocukannesi__ icinde 400 gr paketli oldugu için biri 3 hafta diğeri 3 hafta 1.5 ay gidiyor 😊
Kadifemsii AlyaMeva1008 ben mama vermiyorum etrafımda kullananlar var meme+mama şeklinde veriyorlar ve gayet memnunlar kabız yapmıyor gaz yapmıyor iyi kilo aldırıyor ve Türk malı besleyiciliği güzel diyorlar bende düşündüm mama vermeyi ameliyat olacağım o zaman en azından veririm diye ama kızım içmedi