benim hiç yaram olmadı ama yinede sonra olmasın diye ilk aylarda lansinoh kremi kullandım sonra bıraktım ama annem doğuma yakın hazırlamış ayva çekirdeği mi neydi bir avuç kadar biriktirmiş onlar jel haline geliyormuş doğumdan sonra birkaç defa iyi gelicek bak diye zorla sürdürmüştü ama gerçekten yumuşak yapıyordu belki iyi gelir ben normalde eskiye dayalı yöntemleri uygulamam ama denediğim için iyi gelmişti zaten çatlama yara vs hiç olmadı belkide olmadan sürüp önlem alındığı içindir bilmiyorum sonra tamamen bıraktım kremide yine olmadı