Azra34 bence fena değil yemesi. Bizim de kahvaltı öğünü sıkıntılı sadece slaatalik domates yerse yer birkaç dilim o yüzden 24,0 ml falan mama veriyorum uyutuyorum kalkınca sebzeli çorba falan yapıyorum. İkindi gibi muzlu cevizli yoğurt gibi veriyorum yatırırken fiks tarhana içer bizimkinin de bizim yediklerimizden yeme alışkanlığı yok maalesef 😓 kaç kilo acaba