Kızlar merhaba 👋 Bebeğim 5.ayına girdi gündüz çok bi sıkıntımız olmuyor ama akşam emerken çok zorlanıyor saat 9 olunca ağlamaya başlıyor emziriyorum emerken de bi ağlıyor bi emiyor emmek mi istemiyor diyorum yatıyorum uykuya direniyor tekrar emziriyorum memede uyuyor bırakıyorum bağırıyor iyice şaşırdım göğüslerim şiş de değil artık acaba yetmiyor mu ne yapacam 😥