4 aylik olacak nerdeyse kendi odasindaki besikten baska yerde uyumaz ilk gunlerden beri oyle alistirdim oyle devam ediyor!!! Yazlik bolgesindeyiz ve hep disardayiz kayinvalidem yakinda oturuyor cogu zaman ordayiz gec saate kadar 20:30 gece uykusunda arabasinda yatirip uyuyor Eve gelince besigine koyup 6:30 a kadar uyuyor ilerde cok zorlanicagimi sanmiyorum 🙏🏻