Kızlar 3 ay 22 günlük bir Bebeğim var fakat son iki haftadır falan çok ağlıyo acaba sütüm mü yetmiyor ondan mı ağlıyo. Emme süresi çok kısa 5 dk dam daha az emiyo bazen sonra bir 10 dk sonra tekrar meme uykusu da yok denecek kadar az geceleri de iki saatte bir uyanıyo. Çok yorgunum ağladığı zaman dayanamıyorum artık birde benim kucağımdan başka bir yerde durmuyo