Pasaben İnanın hiç bi bilgim yok ama internette ‘ Nöroblastomlu hastaların hastalığa özgü hastalık belirtileri yoktur. Şikayetler çoğu zaman ancak tümör büyüdüğünde görülür. Karın boşluğu veya böbreküstü bezi kaynaklı tümörlerde karın ağrısı, doygunluk/şişlik hissi veya ishal ortaya çıkabilir. Tümörün idrar yollarına basısı sonucu idrar akışında bozulma görülebilir ’ yazıyo .