Ben hep kuru soğanla yapıyorum diğer türlü lezzetli gelmiyor. Bol yağda kavuruyorum rengi dönenen kadar sonda salçasını ekliyorum biraz da onu kavuruyorum tüm baharatları da ekliyorum ondan sonra bulgura karıştırıyorum. Baharatların lezzetleri filan daha iyi geçiyor böyle yapınca.