Kızlar 2 aylık oldu. Annem gördü sanki göbeği çıkacak gibi dedi. Eşim gördü göbeği mi çıkıyor sanki dedi derken gerçekten bugün tam anlamıyla çıktı. Aşı günümüzdü. Cerrahi bölümüne gitmemi söyledi doktorumuz. Bu süreç nasıl ilerliyor. Gazlı ve ağlayan bebekler de daha sık oluyormuş ama aksine çok sakin bi çocuk neden olduğunu anlayamadım. Ne yapıyorlar benim evdeyken ilerlemesi için yapmam gereken birley var mı ?