HusneB Arkadaşlar merhaba; kızım 4 aylık saçları çok fazla dökülüyor. Ellerine bakıyorum hep kıl ve sürekli eli ağzında. Saçlarını sıfıra vurdurmayı düşündüm. Aranızda yaptıran var mı nasıl kestiniz?
Havva2010 HusneB bizde kestik canım ama 8 aya geldik yine dökülüyor o yüzden kesmicem dökülenlerin yerine çıkıyor
ArdicEge HusneB bizimde cok döküldü her bebegin dökülüyor 3-4 aylarında. Ben kestirmemistim ama sonrs cok düzensiz uzadı keske sıfıra vursaydım dedim acıkcası
Muzreis HusneB 10 aylıkken permatikle kazıdım sonra çocuk bildiğin zenci kivircigina döndü hala şoktayım nasıl oldu
HusneB Havva2010 anladım canım çok dökülüyor ya benim arkasından toplamamı geçtim ne kadar dikkat etsem de yutuyordur bile nasıl kestiniz o dönemde bıngıldağına zarar gelir mi diye de tereddüt ettim açıkçası
Havva2010 HusneB yok canım bende 3 aylıkken kestim traş makinasıyla ama en düşük dereceyle bazıları jiletle dediler ama yapmadım belki kuaförde kestirebilirim 🥹
HusneB Havva2010 jiletle kesmeye bende korktum riskli tıraş makinası zarar vermez değil mi benim bebeğimin beyninde ufak bir hastalığı da var doktora mı danışsam acaba
tontisbebegim HusneB 40 ı çıkınca yaptırmıştım şimdi 19 aylık yine yaptırsam mı diye düşünüyorum bence kesinlikle faydası olur
Domino HusneB Ben kestim 5 gün oldu. Erkek bebeğim. Evde makine vardı kendim kestim banyo ettirdim mis 😁
Domino HusneB makina ile alin diğer türlü riskli.☺ bingildaga çok baskı yapmadan alın ama. Kolay gelsin 😊