Gizemkvnc fito krem ve hametan karıştırıp sürdüm 3 günde geçirdi bizimkini. Travazol kortizon içerdiği için çok tavsiye edilmiyor 3 gğnden fazla kullanmayın ve sadcee sabah akşam kullanın. Pişiklerde dokulu krem kullanımı da önerilmiyor sudocrem bende kullanıyorum ama pişik olduğunda asla sürmüyorum bilginiz olsun. Bir de ıslak mendil kullanmayın pamuk su kullanın ya da ıslak mendili yıkayıp o şekilde kullanın