Merhaba kızlar psikolojik bunalımdan dolayı dün kalbimde çarpıntı başladı panik atak halinde normalde korkmazdım kollarımda uyuşma başlayınca ambulans çağırdım iyiki çagırmışım felç olmuşum gibi parmaklarım yamuldu ve kullanamaz hale geldim aynı şekilde bacaklarımda da uyuşma doktor herşeyi inceledi psikolojik oldugunu söyledi bi serum taktı düzeldim ama şuan hala sersem gibiyim vucudumda güç yok ne zaman kendime gelirim acaba